marielleh

2012-02-17
12:39:14

Vad blir det för mat?



Idag är det fredag och helg, igen!
Tycker att veckorna går så himla snabbt, det är skönt att det går snabbt fram till helgerna.
Men tänk va jag kommer åldras fort om det ska gå så här snabbt varje vecka! Hujedamig!!

Dagens planer då.
Fram tills nu ingenting, förutom att upptäckt att det är slut på bröd och yoghurt och mjölk och en massa annat!

Den lilla somnade precis så när hon vaknar packar jag in ungarna i bilen, lämnar den stora his momma och moffa eftersom han promp ska sova där inatt. Den lilla får jag ta med mig och storhandla, sen ska jag hämta upp systra mi på hennes jobb så hon kommer och håller oss sällskap tills i morron!


Vad ska man hitta på till middag då!?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: